Různé úvahy o produktech

Níže odpovídáme na časté otázky týkající se našich personalizovaných produktů:

Mohu získat množstevní slevu na objednávku více kusů jednoho produktu?

Ano, za těchto podmínek: pro získání množstevní slevy musí být všechny produkty v objednávce identické se stejným designem. Pokud mají různé designy, sleva se neuplatní.

Příklad: Pokud chcete zakoupit 100 identických hrnků se stejným logem nebo obrázkem, personalizujte hrnek, uveďte „Množství 100“ a sleva bude automaticky započítána. Pokud každý hrnek má mít jiné jméno, sleva se neuplatní.

Mohu personalizovat jinou část produktu než standardní?

Všechny naše produkty jsou personalizovány na konkrétní oblasti. Někdy personalizace pokrývá 100 % povrchu; jindy je částečná a jasně uvedená na stránce produktu.

Pokud chcete personalizovat jinou část produktu, můžeme vaši žádost posoudit. Kontaktujte nás e-mailem nebo otevřete nový ticket.

Mají produkty logo Wanapix? Lze ho odstranit?

Mnoho produktů má logo Wanapix, které je malé a nenápadné. Například na keramickém hrnku je logo na spodní straně. Logo nelze odstranit.

Existuje možnost odeslat objednávku v dárkovém balení?

Ne, momentálně nenabízíme možnost „Dárkové balení“. Některé produkty obsahují pouzdro nebo prezentační krabičku, ale doporučujeme přečíst si popis každého produktu, abyste ověřili dostupnost. Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně prezentace nebo zasílání produktu, otevřete ticket a odpovíme vám co nejdříve.