Snažíme se, abyste tyto informace nemuseli číst, ale pokud se tak stane, poradíme vám, jak v každém případě postupovat.
Pokud po otevření balíčku zjistíte, že některý z výrobků byl poškozen během přepravy, musíte nás o tom informovat do 48 hodin (od okamžiku, kdy balíček obdržíte) prostřednictvím kontaktního formuláře a poskytnout nám fotografii štítku dopravce s doručovací adresou a poškozených výrobků.
V případě, že problém nebude jasně vidět, můžeme vás požádat o pořízení nové fotografie, v ostatních případech si výrobek vyzvedneme, abychom chybu posoudili osobně.
V případě reklamací souvisejících s výrobou vaší objednávky je důležité, abyste nás kontaktovali nejpozději do 30 dnů, protože po uplynutí této lhůty snímky objednávek zničíme z důvodu naší politiky ochrany údajů a snímků a nebudeme moci provést příslušné kontroly.
Stačí, když nám pošlete zprávu prostřednictvím kontaktního formuláře a přiložíte jednu nebo více fotografií (nejlépe s přirozeným světlem) problému nebo závady výrobku, u kterého se vyskytla vada.
V případě neúplných, rozbitých nebo poškozených objednávek bude také nutné pořídit fotografii obalu.
Jakmile bude vaše reklamace vyřízena, zašleme vaši objednávku správně a urychleně znovu, v ostatních případech přistoupíme k vrácení peněz nebo ke slevě. V případě vrácení peněz může trvat 1 až 10 dní, než se převod objeví na vašem účtu, v závislosti na rychlosti zpracování vydávající banky.