Při platbě kreditní kartou se mi zobrazí chyba

Pokud se pokoušíte zaplatit kreditní kartou a zobrazí se chyba, může to být způsobeno jednou z těchto příčin.

Zkontrolujte zadané údaje

To bývá ta nejčastější chyba, zkontrolujte, zda je na kartě správně napsáno 16 čísel, datum platnosti a kód CVC (umístěný na zadní straně karty).

Zkontrolujte, zda je karta platná

Zkontrolujte, zda je vaše karta aktivní (když přijdou nové karty, obvykle je třeba je aktivovat v bankomatu) a zda její platnost nevypršela.

Některé banky také vyžadují, aby byly aktivovány speciálně pro nákupy na internetu.

Proxies společností nebo organizací

Některé společnosti a organizace směrují webový provoz přes proxy server, který někdy filtruje a blokuje externí webové požadavky.

Pokud je to váš případ, přečtěte si následující informace. Kromě toho jsou počítače těchto organizací mnohdy vybaveny pouze určitým prohlížečem, který je starý a může být také příčinou selhání.

Řešení v případě selhání karty

Abyste nepřišli o svůj návrh, můžete jako platební metodu zvolit Paypal.

Paypal také umožňuje platbu kartou, a to i bez registrace, můžete zvolit tuto možnost platby a zadat údaje o kartě z Paypalu.

Metody ověření se zvýšeným zabezpečením

Od 1. ledna 2021 ukládá nové evropské nařízení PSD2 bankám povinnost ověřovat všechny online platby pomocí dvojitého ověřovacího faktoru.